Klachten afwikkeling.

Indien je een klacht hebt met betrekking tot je bestelling, dan geldt hiervoor de volgende procedure.


Hoe werkt een klacht indienen?

1. Stuur een e-mail naar info@onderdelenplanet.nl. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en voeg eventueel één of meerdere foto's toe. Voeg ook een kopie van je factuur c.q. garantiebewijs toe.
2. Uiterlijk binnen één werkdag, vaak sneller dan je verwacht, krijg je van ons een antwoord terug.
3. De Europese Commissie biedt voor consumenten een platform aan voor online geschillenbeslechting. Die vind je op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen hier niet aan deel en kunnen via dit platform geen geschillen oplossen. We staan liever persoonlijk met je in contact.


Wat mensen van Onderdelenplanet vinden

Powered by: Kiyoh klantenbeoordelingen
Alle reviews

Prijzen en specificatie's zijn onder voorbehoud. Afbeeldingen van producten kunnen afwijken van de op deze website genoemde specificatie's. Op al onze aanbiedingen en leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Typfouten en prijswijzigingen voorbehouden.

Prijzen en specificatie's zijn onder voorbehoud. Afbeeldingen van producten kunnen afwijken van de op deze website genoemde specificatie's. Op al onze aanbiedingen en leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Typfouten en prijswijzigingen voorbehouden.